شب قدر
نوشته شده توسط : نازنین خطر

حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:



«هیچ دعایی به آسمان نمی‌رسد مگر این که دعا کننده بر محمد و آل او صلوات بفرستد.»

 

 

فرارسیدن شب ها قدر را به شما شیعیان علی (ع)

 

تسلیت عرض میکنم.

 

" alt="" />

 

من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

 

 " alt="" />

 

ما این قران عظیم الشان را در شب قدر نازل کردیم 

 

و چه تو را به عظمت این شب قدر اگاه تواند کرد

 

شب قدر به مقام و مرتبه از هزار ماه بهتر و بالاتر است

 

در این شب فرشتگان و روح (یعنی جبرییل ) به اذن خدا بر

  

امام عصر از هر فرمان نازل گرداند


این شب رحمت و سلامت و تهنیت است تا صبح گاه

 

(سوره قدر)

 

 

 

 

 

 

" alt="" />

 

 

السلام علیک یا امیرالمومنین...

 

ای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدار...

 

پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند...

 

" alt="" />

 

شب قدر است و دلم سرشار از عشق ديدار


شب قدر است شب عشق بازي با خدا


شب ربنا گفتن و پرواز تا خدا

 

 

" alt="" /> 

 

ای کاش از این خاک، صدا برخیزد


یا دستی باز بر دعا برخیزد


ای کاش دل فتاده در دام گناه


با گفتن یا علی(ع) ز جا برخیزد . . .

 

التماس دعا

 

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم